
PG-200 (G-2)
Birbirine bağlanmış merkez dişyapısıyla her türlü sahada mükemmel sürüş hakimiyeti sağlar.
- Sırt deseninde yüksek dolu/boş karışım oranı ile her türlü zorlu şartta üstün performans gösterir.
- Özel sırt karışımı sayesinde kopma, kesik ve aşınmaya karşı mükemmel direnç sunar.
- Optimize edilmiş bloklar arası mesafesiyle çamurlu zeminlerde çekişten düşmeden kendi kendini temizler.
PG-200 (G-2)
ÜRÜN FÖYÜ



1
2
3

Güçlü naylon karkas yapısı, kesilmelere, topaklara ve yırtılmalara karşı dayanıklılık vaat ediyor.
Açık omuzlar zorlu koşullarda olağanüstü çekiş sağlar.
Sağlam sırt merkezi yapısı sayesinde çok dayanıklıdır.
Ebatlar
Ebat | Kat Muadili (PR) |
TT TL | Yük / Hız İndeksi |
TRA Desen Kodu | JANT | ŞİŞİRİLMİŞ ÖLÇÜMLER |
Statik Yüklü Yarıçap (mm) |
Dinamik Dönme Çevresi (mm) |
Diş Derinliği (mm) |
Şişirme Basıncı (psi) |
||||||||||||||||
Standart Jant (inch) |
Kullanılabilir Jant (inch) |
Dış Çap (mm) |
Kesit Genişliği (mm) |
|||||||||||||||||||||||
13.00-24 | 12 | TT | 143 / A8 | G-2 | 8.00 TG SDC | 9.00/1.5 (DC) (1) ; 10.00/VA SDC | 1278 | 333 | 579 | 3706 | 25 | 44 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
13.00-24 | 12 | TL | 143 / A8 | G-2 | 8.00 TG SDC | 9.00/1.5 (DC) (1) ; 10.00/VA SDC | 1278 | 333 | 579 | 3706 | 25 | 44 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
13.00-24 | 16 | TL | 151 / A8 | G-2 | 8.00 TG SDC | 9.00/1.5 (DC) (1) ; 10.00/VA SDC | 1278 | 333 | 579 | 3706 | 25 | 44 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
14.00-24 | 12 | TT | 147 / A8 | G-2 | 8.00 TG SDC | 10.00 VA DC | 1348 | 362 | 608 | 3909 | 26 | 40 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
14.00-24 | 12 | TL | 147 / A8 | G-2 | 8.00 TG SDC | 10.00 VA DC | 1348 | 362 | 608 | 3909 | 26 | 40 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
14.00-24 | 16 | TT | 153 / A8 | G-2 | 8.00 TG SDC | 9.00/1.5 (DC) (1) ; 10.00/VA SDC | 1348 | 362 | 608 | 3909 | 26 | 54 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
14.00-24 | 16 | TL | 153 / A8 | G-2 | 8.00 TG SDC | 9.00/1.5 (DC) (1) ; 10.00/VA SDC | 1348 | 362 | 608 | 3909 | 26 | 54 | ||||||||||||||
|