TD-17
Üç dişli desen yapısıyla ideal birtraktör ön lastiğidir
UZUN ÖMÜRLÜ / DAYANIKLI
Diş dibi yorulmalarına karşı yüksek direnç.
KULLANIM KOLAYLIĞI /
TARLADAKI ÜRÜNÜ KORUMA
Gevşek ve sürülmüş toprakta, geniş ve derin
merkezli rib yapısı sayesinde mükemmel sürüş.
TD-17
ÜRÜN FÖYÜ
1
2
3
4
Blok tasarımı, toprağı işlerken, yumuşak zeminde üstün direksiyon hakimiyeti sağlar.
Özel formüle edilmiş sırt bileşimi ve karkas yapısı uzun ömür sunar.
Esnek karkas yapısı batmayı önler.
Özel sırt tasarımı, kendi kendini temizleme özelliği sağlar.
Ebatlar
Ebat | Kat Muadili |
TT / TL | Yük / Hız İndeksi |
TRA Desen Kodu | Jant | Yüksüz Şişirilmiş Ölçüler |
Yüklü Şişirilmiş Ölçüler |
Basınç psi / bar |
Orjinal Ekipman |
|||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tavsiye Edilen (inch) | Kullanılabilir (inch) | Dış Çap (mm) |
Kesit Genişliği (mm) |
Statik Yüklü Yarıçap (mm) |
Dinamik Dönme Çevresi (mm) |
|||||||||||||||||||
11.00-16 | 8 | TT | 143 / A6 | - | - | F-2 | WW10L | W8, W8L | 965 | 315 | 437 | 2876 | 30 / 2.1 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
11.00-16 | 8 | TT | 143 / A6 | - | - | F-2 | WW10L | W8, W8L | 965 | 315 | 437 | 2875.7 | 33 / 2.3 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
11.00-16 | 8 | TT | 143 / A6 | - | - | F-2 | WW10L | W8, W8L | 965 | 315 | 437 | 2875.7 | 36 / 2.5 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
10.00-16 | 8 | TT | 114 / A6 | - | - | F-2 | W8 | W8L | 895 | 274 | 404 | 2667 | 35 / 2.4 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
10.00-16 | 8 | TT | 114 / A6 | - | - | F-2 | W8 | W8L | 895 | 274 | 404 | 2667.1 | 38 / 2.6 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
10.00-16 | 8 | TT | 114 / A6 | - | - | F-2 | W8 | W8L | 895 | 274 | 404 | 2667.1 | 41 / 2.8 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
9.00-16 | 8 | TT | 111 / A6 | - | - | F-2 | W8 | 6.00F, W7, W8L | 855 | 234 | 392 | 2556 | 38 / 2.6 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
9.00-16 | 8 | TT | 111 / A6 | - | - | F-2 | W8 | 6.00F, W7, W8L | 855 | 234 | 392 | 2556.45 | 42 / 2.9 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
9.00-16 | 8 | TT | 111 / A6 | - | - | F-2 | W8 | 6.00F, W7, W8L | 855 | 234 | 392 | 2556.45 | 45 / 3.1 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
7.50-16 | 8 | TT | 103 / A6 | - | - | F-2 | 5.50F | 5.00F, 5K, 6.00F | 805 | 205 | 367 | 2415 | 45 / 3.1 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
7.50-16 | 8 | TT | 103 / A6 | - | - | F-2 | 5.50F | 5.00F, 5K, 6.00F | 805 | 205 | 367 | 2415 | 49 / 3.4 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
7.50-16 | 8 | TT | 103 / A6 | - | - | F-2 | 5.50F | 5.00F, 5K, 6.00F | 805 | 205 | 367 | 2415 | 54 / 3.7 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
6.00-16 | 6 | TT | 88 / A6 | - | - | F-2 | 4.50E | 4.00E, 5.00F | 735 | 165 | 338 | 2205 | 41 / 2.8 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
6.00-16 | 6 | TT | 88 / A6 | - | - | F-2 | 4.50E | 4.00E, 5.00F | 735 | 165 | 338 | 2205 | 45 / 3.1 | |||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
6.00-16 | 6 | TT | 88 / A6 | - | - | F-2 | 4.50E | 4.00E, 5.00F | 735 | 165 | 338 | 2205 | 48 / 3.3 | |||||||||||
|